Μέσα από την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που μας παρέχονται μέσα από την τεχνολογία, έχουμε κατορθώσει να μετατρέψουμε μια χρονοβόρα, γραφειοκρατική διαδικασία που ταλαιπωρούσε, τόσο τους πολίτες όσο και τους δημόσιους λειτουργούς, στη διεκπεραίωσή της.

Η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών είναι ο δρόμος προς την απλοποίηση και διευκόλυνση της ζωής των πολιτών, που άλλωστε είναι και ο στόχος μας ως Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής.

Μέσα από την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση παρέχεται εύκολη πρόσβαση στις κρατικές υπηρεσίες προς τον πολίτη, άμεση ανταπόκριση του κράτους προς τον πολίτη, μείωση του χρόνου στις διαδικασίες, και επομένως, λιγότερη ταλαιπωρία και σαφώς μικρότερος χρόνος αναμονής.

Οι διαδικασίες υποβολής επιδομάτων, όπως είναι και το 3 Ε, απαιτούν μια αναγκαία και χρονοβόρα διαδικασία με προσκόμιση αρκετών βεβαιώσεων, κατά την οποία πολίτες και λειτουργοί χάνουν πολύτιμο χρόνο. Μέσα από τη χρήση της ηλεκτρονικής πλέον πύλης, η υπηρεσία υποβολής του ΕΕΕ δίνει τη δυνατότητα στον πολίτη να διεκπεραιώσει την αίτησή του από οπουδήποτε επιθυμεί, χωρίς ουρές αναμονής και επιπρόσθετες μετακινήσεις.

Με την ψηφιοποίηση της υπηρεσίας της καταβολής του επιδόματος, εξασφαλίζουμε τη μείωση του χρόνου της εξέτασης των αιτήσεων, αφού εξοικονομούμε χρόνο από το ανθρώπινο δυναμικό που προηγουμένως καλείτο να διεκπεραιώσει επιπρόσθετες διαδικασίες ελέγχου εγγράφων και επιβεβαίωσης στοιχείων.

Η διασύνδεση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας για το 3Ε με το Αρχείο Πληθυσμού και το Σύστημα των Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων, επιτρέπει την αυτόματη ανάκτηση των στοιχειών του αιτητή, ελέγχοντας αυτόματα την εγκυρότητα της αίτησης και ελαχιστοποιεί τη λανθασμένη καταχώρηση των στοιχείων του.

Με την ψηφιακή μετατροπή των υπηρεσιών μας παρέχουμε τη δυνατότητα εύκολης πρόσβασης σε όλους τους πολίτες του κράτους, προωθώντας την ένταξη και των πιο ευάλωτων ομάδων και κάνοντας τη ζωή τους απλούστερη.

Συνεπώς, με τη χρήση της τεχνολογίας και τη διασύνδεση των υπηρεσιών, εξασφαλίζουμε την ασφάλεια της διαδικασίας, την απλοποίηση των υπηρεσιών που παρέχουμε σαν κράτος στους πολίτες και ενισχύουμε τη γρηγορότερη διεκπεραίωση των σημαντικών αυτών επιδομάτων.

Με επίκεντρό μας τον πολίτη και με τη δύναμη που μας παρέχει η τεχνολογία, έχουμε μετατρέψει άλλη μια περίπλοκη διαδικασία στην πιο απλή και ψηφιακή της μορφή.

Με σύνεση και όραμα θα συνεχίσουμε προς την ψηφιοποίηση του κράτους μας.

Θερμές ευχαριστίες στη συνάδελφο Υφυπουργό Κοινωνικής Πρόνοιας και την ομάδα της για τη συνεργασία.

Σας ευχαριστώ για την εδώ παρουσία σας.

 

 

Αναδημοσίευση απο Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής(DMRID)

 

Ψηφιακή τεχνολογία/εξειδίκευση

  • Μεγάλα Δεδομένα
  • Ψηφιακές δεξιότητες
  • Cloud Computing
  • Λογισμικό

Επίπεδο ψηφιακών δεξιοτήτων

  • Βασικό
  • Ενδιάμεσο
  • Προχωρημένο
  • Επαγγελματίας/Ειδικός ΤΠΕ

Γεωγραφικό Πεδίο/ Χώρα

  • Ευρωπαϊκή Ένωση
  • Κύπρος

Είδος πρωτοβουλίας

Εθνική πρωτοβουλία